Ebbe a bejegyzésbe szép lassan össze fogom gyűjteni a nagyvállalatok különbőző viselt dolgairól szóló cikkeket a nemzetközi sajtóból. Túl sokan gondolják, hogy a multik tisztességesebbek, mint a kis és középvállalkozások.
Márkanevekkel, termék-megkülönböztetéssel, reklámmal és fogyasztói azonosulással sokkal könnyebb versenyezni, mint árakkal. Ezért inkább ezt teszik.
Az első csomaggal szemben a második már sokkal jobb. Átmenetileg jó lesz, de továbbra is hiányoznak a reformok.
A magyar ember nem hisz az államban. De vajon a piac jobb? "Négy láb jóóóó, két láb roooossz!"
Felzárkózik-e Kelet-Európa? (1. rész.) A sajtó és az EU is a fejlettség mérőszámaként használja a GDP-t. Pedig az egész mást mér. A GDP-ben mért felzárkózás nem sokat ér.