FN Blog 2017. április 28. Valéria napja

telefonközpont cimkével talált blogbejegyzések

1. Tárcsahang » Az olvasók szerint: ez már a válság 2008-10-22 13:20:38
Tegnapi villámfelmérésünk villámeredményei: 68% szerint, igen már válság van de ez még csak az eleje, és csupán 10% gondolja azt, hogy ez változást jelent céges telefonközpontja beszerzésben.
Cimkék: világvége, telefonközpont, válság, felmérés
2. Tárcsahang » Így működik: hívásátvétel 2008-10-16 09:00:59
Lényege, hogy kollégánk telefonját anélkül felvehetjük, hogy odamentünk volna az asztalához.
Cimkék: telefonközpont, voip, így működik, hívásátvéltel
3. Tárcsahang » Miért használ IP telefonközpontot egy mentőszolgálat? 2008-06-30 12:00:59
A mentőszolgálat tevékenységi körének kibővülésével és az ügyfélszám hirtelen, drasztikus megemelkedésével az analóg hangrögzítővel felszerelt vezetékes központ nem tudott megbirkózni. A telepített VOIP telefonközpont több mint ezer hívást bonyolít le és rögzít naponta. A hívások bárhonnan, azonnal visszahallgathatóak, archiválhatóak.
Cimkék: mentőszolgálat, voip, IP telefon, voip pbx, alközpont, telefonközpont, hangrögzítés
4. Tárcsahang » Így használd a telefonközpontod több ügyfél megszerzésére 2008-05-20 11:30:00
Melyik KKV számára ne volna kulcsfontosságú, hogy többet adjon el mint a múlt hónapban? De hogyan segíti ezt a céges telefonrendszer? Ennek járunk utána!
Cimkék: IP-PBX, telefonközpont, sms, értékesítés, crm, IP telefon
5. Tárcsahang » Nincs itt semmi látnivaló! 2008-03-27 16:50:00
Egy óbudai ingatlanügynök cégnél jártam és sápadtam el "informatikai" rendszerük láttán. Mit tehetünk, hogy a drága pénzen megépített irodánknak ne legyen ennyire „gagyi” hatása?
Cimkék: kupac, ingatlan, telefonközpont
6. Tárcsahang » A cégvezetők TOP 4 "dedós" kérdései a távközlésről 2008-01-15 10:07:00
Szájbarágó "nekünk semmilyen extra nem kell, csak telefonálni akarunk" - típusú cégvezetőknek. Vigyázat! Szakemberek számára egészségkárosító egyszerűséggel készült bejegyzés.
Cimkék: telefonközpont, skype, dedó, PIN kód
7. Tárcsahang » Növekvő érdeklődés a telefonközpont lízing iránt 2007-11-28 10:00:56
Egy új telefonközpont által elérhető megtakarításból kényelmesen kigazdálkodható a havi lízingdíj, így külön beruházási pénz nélkül juthatnak a KKV-k korszerű távközlési rendszerekhez. Tény, ami tény: a mai nehézkes gazdasági helyzetben beruházásra vajmi kevés pénzük marad a vállalkozásoknak, ilyenkor jól jöhet a részletfizetési kedvezmény.
Cimkék: beruházás, telefonközpont, részlet
8. Tárcsahang » Nyilvánosak a BME bizalmas híváslistái 2007-11-08 10:30:00
Egy egyszerű kereséssel akár személyes információkat tudhatunk meg a BME Vásárhelyi Kollégium munkatársairól. Ugyanis nyilvánosak az ott dolgozók „hivatalos” híváslistái. Tudja meg Ön is, hogy mely dolgozók mely számokat, mikor hívtak! :-)
Cimkék: szja, telefonközpont, PIN kód, híváslista, koli, BME
9. Tárcsahang » A VoIP bevételt hoz, nem megtakarítást! 2007-10-18 10:00:00
Sokan még a 130 évvel ezelőtti módon gondolkodnak, amikor a telefon csupán arra volt jó, hogy hangot közvetítsen két ember között, akik távol voltak egymástól. De ennél ma már jóval többről van szó...
Cimkék: crm, outlook, VOIP alközpont, ügyvitel, telefonközpont
10. Tárcsahang » A TOP 5 cégvezetői tévhit a VOIP-ról 2007-06-25 11:16:00
Mi az az 5 dolog amit majd 100%, hogy minden cégvezető félreért ha egy új (VOIP) telefonközpont beszerzéséről van szó? Ez bejegyzés a legtipikusabb tévhiteket tisztázza!
Cimkék: top5, tévhit, voip, alközpont, telefonközpont, ingynes beszélgetések, telefonszám, Sip Discount, IP telefon, VOIP telefonközpont, Pc, skpye, ADSL, hangminőség
11. Tárcsahang » Ingyen telefonálni? Most megtudhatja hogyan! 2007-04-20 11:44:36
Mindössze három egyszerű lépéssel ön is jelentős telefonszámlától kímélheti meg magát és vállalkozását.
Cimkék: , VOIP gateway, IP telefon, voip migráció, telefonközpont, szoftphone, voip, IP PBX, gizmo, skpype
12. Tárcsahang » Telefonszámla-csökkentés miatt vesznek telefonközpontot a cégek 2007-03-29 11:07:37
Telefonszámla-megtakarítás, hívásátadás,PIN-kódos rendszer, automata kezelő: ezek voltak a négy legnépszerűbb válaszok legutóbbi mini- felmérésünkben, melyben arra kerestük a választ, hogy milyen okból vásárolnak telefonközpontot a budapesti kis- és közép vállalkozások.
Cimkék: , hívásátadás, telefonközpont, számla-csökkentés
13. Tárcsahang » Nem hívhatóak az APEH-os mobil számok 2007-02-28 17:05:40
Nem veszik fel az APEH mobiltelefonjait lassan hetek óta. Azaz ha megpróbáljuk felhívni a http://www.apeh.hu/kapcsolat linken taláható mobil számokat az csak csenget, csenget de nem veszi fel senki.
Cimkék: APEH, telefonközpont, GSM adapter,
14. Tárcsahang » Puskás Tivadartól a VOIP telefonközpontig 2007-02-12 14:59:02
Bell forradalmi találmánya, a telefon mindössze két készülék (és csakis kettő) között biztosított kapcsolatot. A telefonközpont, Puskás Tivadar nagyszerű találmánya annak a lehetőségét rejtette, hogy akár korlátlan számú telefontulajdonos is beszéljen egymással, nem csak kettő. Olvass tovább és tudd meg, hogyan segíti a - Puskás utáni - ISDN és VOIP telefonközpont a vállalkozások életét!
Cimkék: , ISDN, telefonközpont, s VOIP alközpont, puská

Belépés

Mondd el a véleményed!

Mondd el a véleményed. Az FN aktuális témáival kapcsolatban elmondhatod véleményedet az FN Bemondójában.
Klikk ide!